Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

Oh yes!!! Nice to meet you!!!

Ε ναι, καινούρια, νέα, ψαρούκλα στο blog, τι να κάνουμε δηλαδή ναμην έχουμε και εμείς άποψη για όλα αυτά; Και μην σας ξεγελά ο αγγλικός τίτλος. Όχι δεν είμαι καμιά που θέλει να δώσει την εντύπωση ξένης. Ε όχι ούτε Αγγλία σπούδασα και έμεινε μου το Αγγλικό. Το ιδιωτικό σχολείο φταίει που για εφτά χρόνια ακόμα και την προσευχή μου στα αγγλικά την έλεγα. Άκουγα το ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ και ήμουν όπως τα Βραζιλιάνικα τα έργα που άλλα λεν και άλλα ακούμε. Anyway, ο πρόλογος ήταν για να δικαιολογήσω το Αγγλικό στοιχείο που συχνά πυκνά θα υπάρχει. Αν επιθυμείτε το ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ στα αγγλικά ευχαρίστως να σας το γράψω…

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις υπόλοιπες 2 μουζούρες (not) κολλητές μου που με ώθησαν να γράψω και φυσικά την οικογένεια μου που στάθηκε δίπλα μου όλο αυτό τον καιρό μέχρι να πάρω την μεγάλη απόφαση…(ναι ναι άρκεψα τις βλακείες, ώρα για τσιγάρο break) και βέβαια το αμόρε που ιδέα δεν έχει ότι γράφω αλλά έννεν κρίμα να μεν τον αναφέρω πούποτε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: