Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

Η εκμετάλλευση στον χώρο εργασίας

Είναι γεγονός! η Μουζούρα μετά απο ενάμιση χρόνο και πάλι αλλάζει δουλειά.

Αφού έχω δουλέψει τόσο πολύ σε σημείο που αν δεν εκλαία πριν να κοιμηθώ δεν ηρεμούσα. έχασα κάθε επαφή με τον κόσμο, το αμόρε μου και γενικά την κοινωνική μου ζωή. Έβλεπα εφιάλτες ή δεν κοιμόμουνα καθόλου.

Αλλά από την άλλη το ευχαριστήθηκα. Έδειξα τις ικανότητες μου η δουλειά μου τελείωσε με επιτυχία και όλα αυτά για να ακούσω από τον εργοδότη μου ένα 'Μπράβο πολύ καλή δουλειά' ααα να μην είμαι άδικη ... είχα και ένα φιλικό χτύπημα στον ώμο. το αγνοώ και ετοιμάζομαι για την επόμενη αποστολή στην δουλειά.

και τσουπ ξαφνικά έρχεται η καινούργια υπάλληλος. μικρή νεαρή χαρωπή - πηδηχτούλα.(πρώτη της δουλειά) όλο νάζι και χαρά. στον ένα μήνα εργασίας έγινε η προστατευόμενη του μάστρου...μυστικά ψου ψου ψου, τηλέφωνα και ματιές ύποπτες. skills όμως τίποτα. έγινε το τμήμα ανάστατο. δούλευα και εγώ και η συνάδελφος (φίλη), για 2 ατομα αφού έπρεπε να διορθώνουμε τα λαθη της.

βγάζαμε φωνή.....παράπονα....διαμαρτυρίες....μούζι να έχει η εργασία κοντά στο νάζι και την ξετσιπωτιά!

Είχα αρχίσει να χάνω την υπομονή μου....ώσπου έρχεται στον δρόμο μου μια καλή ευκαιρία με 500 ευρώ παραπάνω. το μαθαίνουν τα πάνω κεφάλια και εκαναν την υπέρτατη προσπάθεια να με κρατήσουν στην εταιρεία.....και άρχισαν να σκέφτονται με το επάνω κεφάλι (for once)

αφού με ευχαρίστησαν για την δουλειά που τους προσφέρω και με έκαναν φινιτζιάν ανταμιφθηκα με 70 ευρώ αύξηση....καθαρά ε...να μην ξεχνιόμαστε.

η πρώτη μου σκέψη: δεν τα βάζετε του κ..... σας?
η δεύτερη μου σκέψη: δεν τα βάζετε του κ..... σας?

τους ευχαριστώ για την υπέροχη αύξηση και τους δίνω την παραίτηση μου

και έχω πλέον καταλάβει πως πάνε μπροστά τουτοι οι ανθρώποι......προσλαμβάνουν όσο πιο μικρές και ξετσίπωτες, τις κάνουν θεές, ελέχουν και την κάτω περιοχή, κερατώνουν ασύστολα, οι μικρές τσιμπούν και φυσικά δουλεύουν σαν σκλάβες (not) για να ικανοποιήσουν τον αφέντη τους

Μας έφαγε το τσουλί αλλά έχουμε και κάποια αξιοπρέπεια Λυπούμαι που απλά am not one of them......

Δέκα μέρες μετά δίνει παράιτηση και η φίλη μου...... σε 2 εβδομάδες 2 γραφεία θα αδειάσουν και η μικρή θα μείνει μόνη με τον μάστρο.....καλέs επιτυχίες!!!

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Τελικά Μουζούρα μου ζούμε σ ενα κόσμο δίκαιο - αρμονικά πλάσμένο.
Δεν φταίει η φύση που έδωσε σ εμας τους άνδρες 2 κεφάλια.Μερικές φορές το κάτω κεφάλι εργάζεται υπερωρίες.Τότε δεν είναι σε θέση να κάνει σωστή αξιολόγηση.Αυτό πάθατε εσύ και η φίλη σου.Ζήλειες δεν σηκώνει η υπόθεση.Η ζωή συνεχίζει μουζούρα μου.
Ο μούζουρος συζυγος της φίλης σου !!!

mouzoura είπε...

kai emeis ti ftaime mouzoure sizige tis filis mou na travoume???
alla ate opos les kai esi life goes on!!! xxxx

Poison είπε...

Mouzoura mou, stin arxi thimosa oti tis kaname to xatiri kai fevgoume alla meta katalava oti den TIS kanoume to xatiri alla kanoume xatiri stous eaftous mas. Fevgoume me to kefali PSILA....kai as to exi afti skimmeno ekei pou to theli o mastros tis!!!!!

mouzoura είπε...

that's why I love you mummy!!!!
skeftomaste to idio!

Ανώνυμος είπε...

Σαν δεν ντρέπεστε λέω εγώ !!
Σιεροκουτάλες !!!!!!!!!!