Παρασκευή 11 Απριλίου 2008

ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ;

Πάντα είχα απορία για το συγκεκριμένο σλόγκαν. Δεν ξέρω ποια η άποψή σας.

Άμα δηλαδή την βρίσκεις με δυο τρία άτομα και έχετε τα ίδια ενδιαφέροντα σημαίνει είσαστε οι ίδιες; Και πρέπει να κρινόμαστε ανάλογα με το ποιες είναι οι φίλες μας;

Χαρακτηριστικά Μουζούρας φίλης 1: Γλυκύτατο πλάσμα συμπαθέστατο. Δεν χαλά ποτέ χατίρι για εκείνους που αγαπά. Κάποτε αρκεί να μιλήσει αλλα άμαν μιλήσει πεθανίσκει σε που το γέλιο. Αλλά μην την κόψεις σε φάση αϋπνίας, πονοκεφάλου και πονόκοιλου. Τα συνηθισμένα που την πιάνουν εναλλάξ. Δευτέρα κοιλιά, Τρίτη πονοκέφαλος, Τετάρτη άντε πάλι πονοκέφαλος. Είναι λοιπόν οι φάσεις που πρέπει να είσαι καλή μαζί της και να της συμπεριφέρεσαι σαν να και είναι μωρό που μπουσουλάει ακόμα. Κάθε μήνα αλλαγή κτενίσματος και κουρέματος.
Δεν τρέχει με το αυτοκίνητο (σπάσιμο νεύρων βλέπε highway). Ποιος είπε ότι ο σκύλος είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου; Ψέματα!!! Η τηλεόραση είναι!! Μην τυχόν και βρεθείς σπίτι της για παρέα. Σας το εγγυώμαι θα έχετε άποψη για οτιδήποτε παίζει, από ζώα, φυτά, western σειρές, Mickey mouse, αστυνομικές κυρίως σειρές (το καλύτερο της), αλλά αν πέσει και σε κανένα έργο μαυρόασπρο που οι ηθοποιοί εν μακαρίτες και οι φωνές τους τρίζουν που τον κακό ήχο δεν θα πει όχι. Και γω η ΠΑΡΕΑ κάθομαι, διαβάζω περιοδικά, χασμουριέμαι, τρώω, καπνίζω μέχρι που το ματόκλαδο αγγίξει χάμω και αναγκαστικά πάω hm!!! Από γενικές γνώσεις σκίζει. Ότι απορία έχω την ρωτώ. Η λατρεία της να οδηγά με τις ώρες. Είναι το taxi girl της παρέας. Ιδρώνει ακόμα και -3 βαθμούς θερμοκρασίας και κατεβάζει 3 λίτρα νερό την ημέρα. Και την νύχτα στο έξω άμα λάχει το αντίστοιχο σε ποτό.


Χαρακτηριστικά Μουζούρας φίλης 2
Η πριγκίπισσα της παρέας. Με το που την γνωρίζεις βλέπεις ένα τρυφερό πλασματάκι, άκακο - (Κουχου κουχου), χαρωπό. Όχι πως δεν είναι. Με το που την επείραξες όμως κακή σου μοίρα. Η πονηράδα της πιάνει πουλιά στον αέρα. Αρρωστά κάποτε αλλά όπως και να είναι το έξω εν χάνει ποτέ. Το μαλλί πάντα ισιωμένο και δεν μας αφήνει ποτέ να δούμε το άφρο φυσικό μαλλί της. Δεν θέλει αγάπες και σούξου μούξου από τες φίλες της. Έτσι μελό φακκούν της. Οδηγά επικίνδυνα. Αν σας πει το αντίθετο είναι ψέμα!! Μην της μιλήσεις όταν μαλώσει με τον φίλο της. Θυμίζει κάτι από Ζέτα Μακρυπούλια στο Μόλις Χώρισα αλλά το έξω εν χάνει ποτέ. (repeat twice). Μισά στην κυριολεξία τα μωρά (εκτός της οικογένειας της) και τα ζώα συμπεριλαμβανομένου και μερικούς ανθρώπους. Κάθε φορά λαλεί μου: κάμω δίαιτα και κοιτάζω να δω πόσο λίπος έσιει πίσω που τα αφτιά της. Πίνει κρασί άσπρο. Και άμαν βγούμε έθελω να μου κοντέφκει. (I hate wine). Άμα πιει τζαι λλίο παραπάνω τζ έσιει ενοχλητικούς γυρώ μας, λαλει τους ότι είμαστε λεσβίες. τζαι εν καταλάβει ότι τούτο ανάφκει τους τόππουζους παραπάνω.



Χαρακτηριστικά
Real Μουζούρας φίλης
(meaning me): Καλή με τους καλούς άμαν το επιτρέπει η διάθεση μου. Παίζω την έξυπνη στο δρόμο, ξιτιμάζω, και κάποια μέρα θα τες φάω άγρια. Στριμμένη ώρες ώρες, μέρες μέρες. Η ειρωνεία είναι η καλύτερη μου φίλη. Αμαν μου μπει κάτι μεστον νου θέλω το που τα εχτές. Μια ζωή τρώω την κκελλέ μου με τους αισθηματισμούς μου και τους μαλάκες που κουτουλώ πάνω. Αν κουτουλίσω στο αμόρε που έχω τωρά εννα γίνω καλόγρια τζ κανεί. Οδηγώ λλίον άτσαλα, αλλά αμαν βουρώ εν η ζωή μου. Όσες φορές χτύπησα το αυτοκίνητο μου ήταν σε κολώνες και παρκινγκ. Αν δείτε κάπου το αυτοκίνητο σας κτυπημένο...φταίω εγώ. Μεθώ με το που εννα πώ την λέξη ποτό. Άμαν πιω τι γίνεται: Σε περίοδο χωρισμού πιάνω το κλάμα τζαι ένα τηλ τον πρώην. Σε περίοδο σχέσης χασκογελώ αλλά μπορεί τζ να πιάσω πάλε το κλάμα για τζείνα που επέρασα. Την επόμενη ξυπνώ τζαι βάλλω τα με τον εαυτό μου επειδή έσιει πολλά πιο σοβαρά πράματα η ζωή. Λατρεύω τους σκύλους. Με έχουν πιάσει τα μητρικά ένστικτα εδώ και 3χρόνια. Βλέπω συνέχεια όνειρα ότι έχω μωρό. Το σωστό θα ήταν να βλέπω πρώτα το γάμο μου. :P


Κοινά μουζούρων: Μουσική, κυρίως RnB, χορός , μπιρίμπα

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Afine ta pragmata na koiloun mona tous kai apolamvane tin ka8e fasi. Ti ki an oi files sou exoun vida?
Oloi exoume. Skeftou oti toulaxiston den einai aniari i zwi sou. H ka8e mia ston kosmo tis alla kai pali oles mazi enomenes pote nikimenes!

Ανώνυμος είπε...

Timoniera mou , Pistolera mou ...Sas agapw!..

Ανώνυμος είπε...

Arese mu polla to "epiasan me ta mitrika mu enstikta edw k 3 xronia":) poso se katalavainw!

Ανώνυμος είπε...

ehsei tziallous san emena? xerome pou den ime moni mu :)))

Ανώνυμος είπε...

Agapiti mouzoura,
Kai mena mou ktipa tin porta to mitriko enstikto edw kai kairo..
Afou yia na katalaveis arxisa kai pistevw pws exalasen to koudouni tis portas kai ktipa astamatita..
Monon egw to akouw o prokommenos oxi!Kai edw kolla to rito..Stou koufou tin porta oso theleis vronta....