Τετάρτη 25 Ιουνίου 2008

Μόλις Χώρισα

Διαφορετικό ξύπνημα, φαγητό μηδέν, νεύρα μπορώ να πω δεν έχω. Δεν αντεξα άλλο έπρεπε να δώσω τέλος. όχι οριστικό. θα δείξει. Η αλήθεια είναι πως δεν υπήρχε ουσιαστικό πρόβλημα. Ουτε καυγάδες, ούτε τιποτα κάτι τέτοιο. Η σχέση που θα ήθελε οποιοσδήποτε. Αλλα σε μένα κάτι έλειπε...ίσως επειδή ήταν όλα ήρεμα. κάποτε και η ηρεμία με ταράζει. Ήθελα απλά λίγη παραπάνω ένταση, τρέλλα, αυθορμητισμό, εκπλήξεις.... Μπορεί και να έχω εγώ πρόβλημα...Δυστυχώς από αλλού περιμένω τον έρωτα και από αλλού μου έρχεται...Η σύγχηση μου κρατά παρέα...



Σας φιλώ

1 σχόλιο:

stalamatia είπε...

Η πολύ ηρεμία καμιά φορά βλάφτει.Μόνο μη βιαστείς και καλό θα ήταν να τα πείς όλα αυτά στον ενδιαφερόμενο.Β΄ρβαια θα μου πεις με το ζόρι δεν αλλάζεις κάποιον.Εύχομαι να σου έρθουν όπως εσύ ποθείς.