Τετάρτη 13 Αυγούστου 2008

Childhood

Επεθύμησα...

- τα γαριδάκια του πιιιιιιπ (σιγά να μεν καμω διαφήμιση) που αγόραζα που το περίπτερο στα 5 μου τζαι ήταν 5 σεντ
- την νουτελλούα που είσιε έναν ινδιάνο έξω (οξά ήταν κορούα?) πρέπει, επειδή εισιεν έτσι φτερό πάνω στην κκελλέ.
- Τον παπά μου να κόφκει λίρες που το δέντρο όπως έλαλεν τζαι να μου διά κάθε μέρα πόκετ μάνι.
- Τα παπούτσια μου τα L.A. GEAR που ανάφκαν τζε λαμπούες. Τα φορούσα μόνο σε ειδικές περιπτώσεις και φυσικά πιο πολλά νύχτα.
- τα ππιριλιά τζε τα στρατιωτούθκια που επαίζαμε στην αυλή τηs γιαγιάς μου
- την φέττα ψωμί (βλ. κόρτα) πατωμένη με ζάχαρη τζε μαργαρίνη(η μαργαρίνη με το ξανθό αγοράκι) ένα πράμα να θυμούμαι τα packages...
- τις μοίρες καρπούζι που ετρώαμε γυρώ που την λεμονιά τζε εγινούμασταν χτιτζιον τζε εκολλιτσιαζαμε
- τον παππού μου που μας έφερνε φοινίτζια που τες αραπιές

Δεν θα ξεχάσω

- την μάνα μου που μας εβούραν με τες κουτάλες τες ξύλινες να μας δέρει. Πάντα με επιτυχία.
- τον παπά μου που απλά έφκαλλεν την ζώνη. Με να βουρήσει με τίποτε. Εξαφανιζούμασταν και τέλος καλό όλα καλά.
- την γιαγιά μου που έβαλε μου την κουβέρτα που πάνω μου ενώ είχα 40 πυρετό, επειδή έκλαια.
- το σαραβαλάκι της μάνας μου που έρκετουν κλαμένη καθε μέρα επειδή το πιιιιιπ (σιγά να μεν καμω διαφήμιση) άφηνεν την στον δρόμο. (μάλλον δυσφίμηση θα κάμω)
- ο γύρος με πολλή ταχή που τον ΠΑΛΑΟΝΤΑ βλ κέννετυ (κάμνω διαφήμιση)
- το φαρίν λακτέ
- την μοτορούα του παπά μου που εκαθούμαστανμε την αρφή μου να παμε σχολείο. στα ανήφορα εκατεβεναμεν για ένα κούντημα ώσπου να ξαναψει. Στο κατήφορο δε, ήταν μεγάλη η χαρά μας.
- το λεωφορειάκι του νηπειαγωγείου και την αμμοδόχο στην αυλή
- τον αγαπημένο μου παιδίατρο
- ότι την ζωή μου την χρωστάω στον παππού μου και σε ένα γιατρό στην Λεμεσό. (granppa inisted on visiting him and in matter of hours I was out of the coma situation)

θα μπορούσα να γράψω βιβλίο αλλά είπα να σημειώσω μερικά. Excuse my spelling mistakes

10 σχόλια:

stalamatia είπε...

Μουζούρα μου εμένα η μάνα μου πάντα έλεγε κάτσε φρόνιμα θα σε δείρω(ποτέ δεν μας έδειρε) και εγώ η κακούργα απαντούσα χαχανίζοντας (πιάστην κλάτσα σου τζιαι δέρε με) Συμφωνώ με τα εδέσματα του Παλάοντα.

Ανώνυμος είπε...

Egw apo tin alli prospa8w na 8ymi8w ti akrivws epe8ymisa kai ti den 8a 3exasw kai ena mono pragma 8ymamai. Pigainame sto xwrio me tous dikous mou kai panta me perimene o pappous stin anapaftiki me tin pipa tou. Ka8omouna sta gonata tou kai mou elege: Pigene stin kouzina 2o syrtaroui tze exw sou kati. Vouriti egw!

mouzoura είπε...

@stalamatia

emas pou tin alli otan pigename kapou kai an ekamname tpt eklegame ospou na pame spiti epd iskerame tha tes etroame!!!

Ανώνυμος είπε...

Άμαν..τι μου εθύμησες τωρά ντίαρ Μουζούρα!!Παλιές καλές εποχές!!Αχχχ...εγώ άμα έκαμνα αταξίες έφτανε ένα βλέμμα του παπά μου τζαι εκάθουμουν ήσυχη,τρόπος του λέγειν δηλαδή!! ;)

Ανώνυμος είπε...

@ rose

Poso athwa itan ekeina ta xronia. Tora genniountai satanouthkia kai paneksipnoi. o dikos mas (proto stin oikogenia)...5 xronon tora eklise tze thelei na ginei pilotos. ego sta 5 mou emaxoumoun na kopso tes pippiles akoma

Ανώνυμος είπε...

Egw thimoume to podilaton mou to kokkino to BMX pou ekamna to sioumaher kai etheriza tis avlades!!!! (violotsello)

mouzoura είπε...

kai eperne to afro to malli o aeras? flogera

Sike είπε...

egw emeina sta tsipitos twn 5 sent............. thymatai tzi allos tzeina me ta stroumfakia poy eliwnan sto stoma?

btw sto panw post apenergopoiises ta comments - i could have written the most part of that post

mouzoura είπε...

comments are back!!! tha stamatiso na peiramatizomai me ta settings

Ανώνυμος είπε...

to mallin mou en isio ntaxei!!! (flaouto)