Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

Απένταρη ξανά

Πως τα καταφέρνω και μια ζωή μένω απένταρη που τις 15 του μήνα δεν ξέρω.

Κάθε αρχή του μήνα κάμνω μια λίστα με τα expenses μου. Δάνειο Αυτοκινήτου, δάνειο διακοπών(επιβάλλεται αφού δεν φυλάω), νυχού, πεζίνα. Τα βασικά εν τούτα.

Άλλα: ασφάλειες (που παίζω πελλόν και πλερώνει ο παπάς), car service, dentist, Gynecologist.

Δεν βγαίνω πλέον σχεδόν καθόλου, δεν πίνω. Πάω για τα καφεδάκια μου και φυσικά ταβερνάκια και ξένες κουζίνες πάντα σε λογικά πλαίσια.

Επιβάλλεται ψώνια κάθε μήνα. ενα εκατοστάευρο (πολύ ταπεινό ποσό για ψώνια)

Έχω ένα πρόβλημα όμως. Αντί να παθαίνω όπως την πελλή για κομμωτήρια, γυμναστήρια, σπα και ψώνια αμέτρητων ωρών στα καταστήματα....παθαίνω κρίση όποτε πάω σε περιπτερο και φαρμακείο.

Τρελλαίνομαι να καθομαι να χαζεύω όλα τα είδη από: περιοδικά, καφέδες, cd's, πίσσες, κάρτες, βιβλία κλπ. Οι περιπτεράδες της γειτονιάς μου εμάθαν με κυριολεκτικά. Ξέρουν ότι πρώτα με το που θα μπω θα προχωρήσω στο ψυγείο παίρνοντας ένα Κύριο Καφέ (mr. Brown θεϊκός καφές) με γάλα και ζάχαρη. Μετά προχωρώ στα καλλυντικά όπως κρέμες σώματος, wet tissues-i just love them- σαμπουάν κλπ.

Συνέχεια προς τις σερβιέττες. ουαο έφκαλεν καινούρια η every day, ουου ιντα ωραίες τουτες οι invisible freshness! Και επιστρέφω πάντα στην ίδια σκέψη: όταν θα κάμει λίστα η μάμα σου γράψε τζαι τες σερβιέττες τζαι κανεί. Ναν καλά ο παπάς, που μου αγοράζει ακόμα. Συνεχίζω με περιοδικά...τι δωράκια έχουν, ποιαν ανορεξική έχουν εξώφυλλο, τι έχει το cosmopolitan και αρέσει τόσο πολύ στην μουζούρα 2.

Φτάνω στο ταμείο......πίσσες πολλές πίσσες....σοκολάτες...πολλές σοκολάτες...αναπτήρες ου τι ωραίοι αναπτήρες (οκ ποτέ δεν αγοράζω αναπτήρες-κλέβω απο τις μουζουρέλλες μου)

πίανω, πιάνω, πιάνω...πληρώνω, πληρώνω, πληρώνω. Φεύγω και όταν φτάσω δουλειά...γαμώτο εξέχασα να πιάσω τσιγάρα (ένας νόρμαλ καπνιστής εν τα ξεχάνει)

Στο φαρμακείο η κατάσταση χειροτερεύει...αφορμή βοήθα με να πιάσω φάρμακο των φακών και φέυγω με ένα λογαριασμό 100 ευρώ.

Tελικά ξέρω γιατί μένω απένταρη...(I lied at the beginning of this post)

Σήμερα σηκώθηκα και λέω η κατάσταση αυτή πρέπει να σταματήσει. Έμπορω άλλο να μου λαλεί o daddy ότι είμαι ανεύθυνη. A friend - Colleague of mine prepared for me 5 envelopes indicating the date of every monday in September. She told me to separate my salary in these envelopes and have a maximum spending amount of 30 - 40 euro for every week. in each envelope. With this method including my basic expenses i can save up to 200 - 250 euro per month.

am very optimistic about it

Any more ideas?

8 σχόλια:

entelech1a είπε...

Nα εβρεις εναν πλουσιο γκομενο! Απλουστατο!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ζήτα άυξηση! και εγω εχω παρομοιο προβλημα. Τρελένομαι να αγοράζω αχρηστα πράγματα απο το e-bay. τελευταία μου αγορα ήταν ένα μπρελόκ των ολυμπιακών του πεκίνου.

mouzoura είπε...

@ entelech1a

...very woman's dream!!!

@inrainbows86

....too soon gia afksisi. thank God I do not trust internet products!! : P

Ανώνυμος είπε...

παθαίνω το τζαι εγώ αμα είμαι αγγλία..γοράζω-γοράζω τζαι στο τέλος τηλεφώνω αναγκαστικά στον παπάκη για ενίσχυση..όσπου στέλλουν εν καλά!!

Ανώνυμος είπε...

agapimeni rose eperase o kairos pou me xorhgouse o pateroullis.
klaps klaps. vasika apo ton kairo pou teliwsa tes spoudes mou kai epiasa monimi douleia. meaning edw kai 5 xronia. diskoloi kairoi xwris thn xorigeia!!!

Ανώνυμος είπε...

είμαι φοιτητής Αγγλία. Στέλουν μου 600 τον μήνα και μέσα σε περίπου 2 εβδομάδες τα εξαφανίζω! Ότι μαλακία θυμηθώ πιάνω! Έχω και εγώ αδυναμία στα φαρμακεία , χάπια, new products! Είπα οτι φέτος θα είμαι πιο προσεχτικός.. τώρα να δούμε! Ο καλύτερος τρόπος to save money είναι να κρατάς τισ αποδείξεις. Και να τις θωρείς τέλος του μήνα.Τζιαμέ εννά ξέρεις που επίαν και που εν έπρεπε να παν!

mouzoura είπε...

@ lefty

oses apodiksis kai na kratiso ksero tin tixi mou. krato tes kathe mina. AAXX

Ανώνυμος είπε...

υπέροχη υποβάλει, πολύ κατατοπιστική. Αναρωτιέμαι γιατί το αντίθετο εμπειρογνώμονες του τομέα αυτού δεν παρατηρούν αυτό. Θα πρέπει να συνεχίσετε το γράψιμό σας. Είμαι σίγουρος, έχετε μια τεράστια βάση των αναγνωστών ήδη!